söndag 8 maj 2011

Tell me you're crazy maybe then I'll understand

sover 65% av dygnet, jag avskyr verkligen att vara sjuk. känns som att jag har blivit bestulen på tre dygn. så fort jag blir frisk ska jag
1)städa
2)börja med min sköna kvällspromenader
3) be natali gör pankakor (det är det bästa jag vet, det eller hennes sojafärssås och spagetti... eller spenatgratäng). tyvärr har jag inte aptit för varm mat när det känns som om jag håller på att kokas innefrån.

på torsdag ska jag+sambon till skolan, hon ska ha samtal med en av lärarna och jag ska fylla i/lämna in en speciell blankett för de som vill gå ett andra år.
jag hoppas verkligen det blir lite pengar över i juni, jag behöver nya sommarkläder IGÅR. i värsta fall blir det att sitta och försöka sy ihop lite olika saker med mammas symaskin, men jag har altid haft problem med sådant... fast iofs, jag klarade ju av att sy en väska fr nån månad sen, så det kanske har ändats?
here's to hoping.

2 kommentarer:

  1. jag gör pannkakor varje dag om du vill <3
    kärlek
    natali

    SvaraRadera
  2. Oh. Kommentaren ovanför! Haha så sött! O det var precis det jag ville kommentera. Gulligt att du har någon du kan önska dig pannkakor av.. att ha någon brevid dig. (:

    Kram

    SvaraRadera