söndag 8 maj 2011

hey-hey take a deep breath babe

sitter här och mår skit, är sjuk vilket innebär att oavsett hur många gånger jag duschar, hur mycket deo och parfym jag använder så är jag fast i en ytterst unken odör. delvis pga höjd kroppstemperatur (=svett, oavsett mängd perspirant), delvis pga bakterier i näsan. vill bara spy av äckel.... löser problemet med papper i näsan, så nu är min näsa röd, irriterad och fnasig.
nog om äckliga kroppsfunktioner.
höjde dosen efexor i torsdags, och hittills har det funkat ganska bra. har sen februari varit sjukskriven pga ångest etc, och tyvärr verkar det inte som om jag kommer att kunna återvända till skolan innan terminen är slut. jag hoppas verkligen att jag kommer in till nästa skolår. är så desperat i behov av att slippa denna jävla gymnasiala nivå och gå vidare till högskolan, jag skiter i om jag så skulle råka gå in i väggen av stress!
nej, nu har sambon vaknat, jag ska ta en cigg och sen får vi se vad denna sjukling ska ta sig till idag...

p.s. om ni vill länka till denna bloggen behöver ni inte fråga, den är inte hemlig för fem öre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar